joi, 26 februarie 2015

ȚI-ADUCI AMINTE ?

Ți-aduci aminte tu, iubito, din pruncie
Cum scrijelit-am numele pe-un pom ,
Când ne juram iubire pentru veșnicie
Și-ți ofeream din ciocolata mea cu rom ?
Aveam pe-atunci atâta pace în visare
Căci nu știam că drumu-n viață-i povârnit...
În sân îți strecuram boboci de floare
Și mă jucam în păru-ți moale, despletit .
A fost să fie doar o joacă ne-ntinată
A doi nepotoliți copii cu pas stângaci ,
Lipind pupici pe o dulceață pistruiată
Cu sâni micuți, ce se-ascundeau, pe-atunci, posaci .
Așa, frumos, trecut-au ani și ani de-a rândul...
N-aș fi crezut că azi alături ai să-mi fii
Iubirea ce mi-a-nveselit, cu drag, pământul
Și cel mai fericit sunt, Doamne, dintre vii !
Mai e și-acum, în vale, pomul cu pricina
Care-a păstrat acel zălog de legământ .
Că te-am iubit cu foc, numai a ta e vina
Și-a ciocolatelor cu rom, într-un cuvânt .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu